Priblíženie firiem obyvateľom regiónu formou rozhovoru so zástupcom firmy a formou rubrík pripravených na mieru, sponzoringom aktuálnej regionálnej dopravnej situácie alebo predpovede počasia
Prečo regionálne rádia ?
Poslucháč regionálneho rádia je vnímavý voči informáciám, ktoré v rádiu počuje.Aj reklamu častokrát nevníma ako reklamu, ale ako informáciu, ktorá je pre neho podstatná, zaujímavá a môže sa na základe nej rozhodovať.
Regionálne rádiá svojim pôsobením na danom území otvárajú možnosti kvalitnejších a hlbších prienikov k spotrebiteľov.
Motív poslucháča počúvať regionálne rádio je náučno-informačný. Vysielanie „jeho“ rádia sa ho priamo a konkrétne dotýka, preto mu venuje náležitú pozornosť – a to aj v prípade reklám.
Motív poslucháča počúvať regionálne rádio je náučno-informačný. Vysielanie „jeho“ rádia sa ho priamo a konkrétne dotýka, preto mu venuje náležitú pozornosť – a to aj v prípade reklám.
Používame cookies aby sme pre vás zabezpečili ten najlepší zážitok z našich webových stránok. Ak budete pokračovať v používaní tejto stránky budeme predpokladať, že ste s ňou spokojní.Ok